نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2519
-
الف
+

2 ستاره کمیدی تلویزیون ایران در یک سریال جدید

2 بازیگر سرشناس تلویزیون ایران در یک سریال جدید به ایفای نقش می پردازند.

دو بازیگر سرشناس تلویزیون ایران در یک سریال جدید به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش آی فیلم 2، «مهران رجبی» و «حمید لولایی» از کرکتر های سریال «خوش نشین ها» که از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 به نشر رسید ،در یک سریال جدید به ایفای نقش می پردازند.

تدوین سریال کمیدی «زندگی شگفت‌انگیز است» به کارگردانی «مجتبی چراغعلی» و تهیه‌کنندگی «عبدالرضا فیروزان» به پایان رسید.

«مجتبی چراغعلی» کارگردان سریال کمیدی «زندگی شگفت‌انگیز است» درباره مراحل تخنیکی آن گفت: تدوین سریال که هم‌زمان با تصویربرداری آن آغاز شده بود به پایان رسیده و در انتظار ساخت موسیقی و صداگذاری است.

«چراغعلی» در ارتباط با زمان نشر این سریال کمیدی بیان کرد: تا ماه عقرب امکان نشر این سریال وجود ندارد و پس‌ از آن نیز بنا بر مناسبتی خاص این سریال هفت‌قسمتی نشر می‌شود.

سریال «زندگی شگفت‌انگیز است» یک سریال کمیدی اجتماعی است. اغلب در سریال‌های کمیدی به موضوعات مختلف اجتماعی پرداخته می‌شود اما این سریال به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد.

در این سریال قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می‌شود. آن‌ها قصد جدایى از هم را دارند، اما  یک اتفاق جالب آن دو را در مسیر تازه‌ای قرار می‌دهد.

افکار نیوز نوشت: «رضا داوود نژاد»، «سحر ولد بیگی»، «نگین معتضدی»،«خشایار راد»، «ساناز سماواتی»، «فرهاد بشارتی»، «آرش نوذری»، «افسانه ناصری»، «کیمیا گیلانی»،«فاطمه شکری»، «ماهان عبدی»، «ندا دیبا»، «پریسا رضایی»، «غلامرضا رضایی»، »مهدی طهرانی» و «مهدی دانایی مقدم» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر